Platba a dodání

Snažíme se zpracovávat objednávky v den přijetí, za předpokladu, že je obdržíme v pracovní den (pondělí až pátek, s výjimkou státních svátků a dnů volna) do 12:00. Objednávky učiněné o sobotách, nedělích a svátcích budou zpracovány následující pracovní den. Naším cílem je zpracovat a odeslat objednávku tak rychle, jak je to možné, nicméně, doba zpracování se může občas navýšit, zejména pak v obdobích s hodně poptávkami a v období prázdnin a dovolených*, např. při propagačních nabídkách nebo o Vánocích.

 

Dodání do České republiky

 

Balíčky jsou doručovány kurýrní službou DPD. U objednávek DPD jsou všechny naše balíčky odesílané jako doporučená zásilka a pro doručení je vyžadován váš podpis. (Pokud nejste doma, když vám kurýr DPD zavolá, můžete si domluvit opětovné doručení na vhodnější dobu. Stačí zavolat na telefonní číslo uvedené na lístku s „Oznámením o neúspěšném doručení zásilky“ a domluvit si čas doručení, který vám vyhovuje).

  • Doručení kurýrem (DPD)
  • 5 – 7 pracovních dní

Špatná adresa / Opravy

 

Nemůžeme nést odpovědnost za ztrátu vaší objednávky, pokud je vámi zadaná adresa nesprávná nebo neúplná. Je-li vaše adresa nesprávná nebo neúplná, vaše objednávka se k nám může vrátit, případně může kurýrní společnost u vás uplatňovat poplatek za dodací náklady, které se pak připočtou k vaší objednávce. Vezměte prosím na vědomí, že toto provedeme nezávisle na nabídce s dopravou zdarma. Pokud se k nám váš balíček vrátí z důvodu nesprávné nebo neúplné adresy, budete muset zaplatit veškeré náklady na dopravu za opětovné doručení vaší objednávky na správnou adresu.

Loading...